(NE)POPULÁRNY NÁZOR

Než sa do toho pustíme, dovoľte nám začať tým, že sa pripojíme k nášmu priateľovi Jakeovi Ehrlichovi, aby sme kategoricky odsúdili ďalšie falošné spojenie Rolex Explorer II 1655 s menom Steve McQueen. „King of Cool“ nikdy nenosil 1655. Jake prešiel míľovými krokmi, aby urobil rozhovor s jeho bývalými manželkami a Chadom McQueenom, jeho synom, aby túto skutočnosť potvrdil v mene všetkých. Preto každý, kto označí 1655 menom McQueen, šíri dezinformácie.

Stop chvastaniu a bodka.

Prečítajte si viac o 1655 tu.

Hodinky, ktoré sú v popkultúre najviac spájané s McQueenom, sú Heuer Monaco, ktoré preňho získali pre vášnivý filmový projekt Le Mans z roku 1971. V rozhovore pre quillandpad.com Don Nunley, manažér rekvizít pre Le Mans, rozpráva celý príbeh o výzve nájsť McQueenovi tie správne náramkové hodinky pre film, ktorý bol v tomto okamihu po úspešných filmoch Aféra Thomasa Crowna a Bullitt na vrchole svojej kariéry.

Steve McQueen na scéne Le Mans v Heuer Monaco, ktorý sa teraz stal synonymom filmu a jeho vlastného mena, aj keď hodinky neboli jeho osobnými hodinkami (Obrázok: TAG Heuer)

Nunley spomína, že to bol sám McQueen, kto si vybral Monako s modrým ciferníkom, ktorý sa stal mentálnym obrazom vytetovaným do celého ľudského vedomia. Čo je smiešne a priznanie Nunleyho je, že neboli jedny, ale v skutočnosti využili v Le Mans šesť kusov.

Prvý kus jednoducho zmizol a zostal nezvestný. Druhý kus bol s McQueenom počas nakrúcania Le Mans. Nunley si ponechal zvyšné štyri, pre prípad, že by potreboval vymeniť ten za McQueena kvôli poškodeniu a podobne. Jeden z týchto štyroch bol špeciálne vyčlenený, nepoužitý a nepoškodený na detailné zábery a PR fotografiu.

Aký bol osud filmových hodiniek Monako? Veselé príbehy piatich hodiniek v neskorších rokoch, ktoré zostali po natáčaní, nájdete v nasledujúcom článku:

Každopádne odporúčame, aby ste si prečítali celý rozhovor s Nunleym tu, na quillandpad.com .

Ale pointou, na ktorú treba zapôsobiť, je to, že Heuer Monaco neboli nevyhnutne McQueenovými hodinkami, skôr hodinkami, ktoré si dal na pravé zápästie – pretože McQueen osobne nosil svoje hodinky na pravom zápästí – pre účely Le Mans. film.

RANNÝ ŽIVOT A MCQUEENOVE PRVÉ HODINKY

Aké hodinky teda vlastnil McQueen? Ak chce poznať odpoveď musíme začať úplne od začiatku. Terrence Stephen McQueen sa narodil 24. marca 1930 v Beech Grove, Indiana. William McQueen, jeho otec, opustil Juliu Ann, jeho matku asi šesť mesiacov po tom, čo sa s ňou stretol. Julian Ann, ktorá z rôznych dôvodov nebola pripravená na materstvo, nechala svojho syna s rodičmi, a kým tieto dni boli uprostred Veľkej hospodárskej krízy, jej rodičia vzali Steva a presťahovali sa na farmu, ktorá patrila strýkovi Julie Ann, Claude (brat jej matky). Niet pochýb o tom, že to boli ťažké začiatky, ale Steve povedal, že jeho spomienky na dni na farme boli dobré a že sa veľa naučil od svojho prastrýka Clauda, ​​ktorý, ako sa zdá, mal pozitívny vplyv na mladého Steva.

Podľa životopisca Marshalla Terrilla „dobová fotografia usadlosti Thomson na predmestí Slater, Missouri. Dom vlastnil prastrýko Steva McQueena Claude Thomson (1873-1957), prosperujúci chovateľ ošípaných. Postupom času Claude si obľúbil Steva ako svojho syna a zastával rolu náhradného otca.“ (The Slater Main Street News Collection / S láskavým dovolením Marshalla Terrilla / sa objavuje v „Steve McQueen: „The Life and Legend of a Hollywood Icon“ (2010) / medium.com)

Bol to Claude, kto daroval Stevovi červenú trojkolku k jeho štvrtým narodeninám, čo sa pripisuje tomu, že neskôr v živote podnietil jeho záujem o pretekanie. Vo veku ôsmich rokov prišla Julia Ann, aby vzala Steva z farmy, aby žil s ňou a jej novým manželom. Pri odchode mu dal Stevov prastrýko Claude darček na rozlúčku, zlaté vreckové hodinky, na ktorých bolo napísané: „ Stevovi – ktorý bol pre mňa synom. 

Nasledujúcich pár rokov bolo stále ťažkých a nepokojných, Steve bol pohadzovaný medzi životom s matkou a prastrýkom Claudom, zneužívaním zo strany jeho nevlastného otca (otcov) – áno, Julia Ann sa vydala tretíkrát – drobný zločin a zapletenie sa s pouličnými gangmi.

Jeho „domáci život“ ho priviedol do nápravného zariadenia, California Junior Boys Republic, kde sa Stevovi podarilo obrátiť nový list smerom k určitej podobe dospelosti. Musel opustiť zariadenie vo veku 16 rokov, ale zachoval si s Boys Republic celoživotný vzťah.

V nasledujúcich rokoch Steve žil životom tuláka, od náhodnej práce k náhodnej práci, až kým sa v roku 1947 neprihlásil k námornej pechote. V armáde sa dostal do značnej miery problémov, ale svoje najlepšie správanie vyriešil až po incidente počas cvičenia, kde musel zachraňovať životy piatich svojich kolegov z námornej pechoty. Steve bol čestne prepustený v roku 1950.

Steve McQueen (v strede) smeje sa s dvojicou kamarátov z námorníctva menom Joe a Don na jeho promócii čaty v júli 1947 na Parris Island v Južnej Karolíne. McQueen si odsedel tri roky a často novinárom hovoril, že bol sedemkrát zadržaný, aby zvýšil svoj status rebela. Jeho vojenská zložka však dokázala, že bol schopným vojakom – McQueen vystúpil v hodnosti pomerne rýchlo napriek tomu, že počas vojny neslúžil u námornej pechoty. (Bonham’s Auctioneers / S láskavým dovolením Marshalla Terrilla / sa objavuje vo filme „Steve McQueen: Život a legenda hollywoodskej ikony“ (2010) / medium.com)

Steva McQeena tu vidno s chlapcami z The Boys Republic. The Boys Republic je organizácia pre problémovú mládež, do ktorej bol Steve McQueen zapísaný ako mladík. Je známe, že Steve povedal, že čas strávený v The Boys Republic mu zachránil život tým, že ho naučil disciplíne. Dlho potom, čo sa stal slávnym hercom, Steve naďalej venoval svoj čas a zdroje chlapcom zapísaným v organizácii

SINATROV EFEKT

Steve pomocou svojho G.I. Bill začal navštevovať hodiny herectva v Sanford Meisner’s Neighborhood Playhouse a v HB Studio v New Yorku, pričom si popri tom zarábal tým, že sa zúčastňoval víkendových pretekov na motorkách na Long Island City Raceway, čo mu nakoniec umožnilo kúpiť si dve veci jeho najväčšej túžby, motocykle: Harley-Davidson a Triumph, aby som bol konkrétny.

V roku 1955 sa nakoniec presťahoval do Kalifornie, aby hľadal ďalšie herecké príležitosti, čo mu umožnilo jeho prvú filmovú príležitosť: malú rolu vo filme Somebody Up There Likes Me, ktorý režíroval Robert Wise a v hlavnej úlohe s Paulom Newmanom. Prvú vlastnú hlavnú rolu dostal vo filme The Blob z roku 1958. Nakoniec však prišiel k veľkému zlomu, keď mu jediný, Frank Sinatra, dovolil rolu vo filme Never So Few z roku 1959 . Sinatra videl v Stevovi niečo zvláštne a uistil sa, že mladý herec dostal viac, než len jeho spravodlivý podiel na záberoch zblízka. Táto rola tiež uviedla do pohybu typ roly, ktorú Steve McQueen doplnil v nasledujúcich rokoch.

Práve vo vlne tohto vývoja vidíme ďalšie hodinky pripisované Stevovi, chronograf Hanhart 417. Či boli hodinky variáciou z nehrdzavejúcej ocele s „ES“ pridaným k referenčnému číslu alebo chrómovanou mosadznou variáciou, zostáva záhadou, zdá sa však, že mnohí súhlasia s tým, že nosil variantu ES.

Pohľad z profilu Steva McQueena, ako sedí na pohovke vo svojom dome, na očiach má slnečné okuliare, mieri zbraňou, zápästie má vyvážené na prekríženej nohe, Palm Springs, Kalifornia, máj 1963. (John Dominis/The LIFE Picture Zbierka cez Getty Images)

Steve McQueen drží pištoľ a mieri v púštnej oblasti okolo Palm Springs, Kalifornia, jún 1963 (John Dominis/The LIFE Picture Collection cez Getty Images)

Bez špekulácií môžeme s istotou naznačiť, že toto sú hodinky, ktoré nosí na remienku na pravom zápästí na ikonickej fotografii Steva z roku 1963, ako sedí na pohovke vo svojom dome v Palm Springs v Kalifornii a mieri ručnou zbraňou. Steve mal zjavne rád svojue 417.

Zakladateľ Revolution Wei Koh vysvetľuje: „Jeho náklonnosť k jeho Hanhartovi 417 sa prejavila, keď McQueen v roku 1964 odišiel do východného Nemecka spolu so špecialistami na motocyklové preteky, bratmi Ekinsovými, aby reprezentovali Spojené štáty na Medzinárodnej motocyklovej šesťdňovej (anglicky International Six Days Enduro – ISDE, predtým aj International Six Days Trial – ISDT).

Erfurt, východné Nemecko (NDR), september 1964: Majstrovstvá sveta v motokrose (vytrvalosť): Steve McQueen, vlajkonosič americkej výpravy, sa zúčastňuje na Šesťdňových Erfurtu na motocykli Triumph 750 cm3, číslo 278. On. Sám financoval tím Spojených štátov, zložený s kamarátmi motorkármi: herec v prilbe tu kráčal a držal motorku pri príchode. (Francois Gragnon / zápas v Paríži cez Getty Images)

„ISDT, často označovaná ako motocyklová olympiáda, bola prvýkrát založená v Carlisle v Anglicku a pozvala päťčlenné tímy z krajín z celého sveta, aby si zmerali sily v terénnych motocyklových zručnostiach. Je dobre známe, že McQueen bol v tom čase jedným z najšikovnejších motocyklistov v Spojených štátoch. Je zrejmé, že pred érou masívnych výnimiek z poistenia McQueen dokonca predviedol väčšinu svojich kúskov na bicykli vo filme The Great Escape z roku 1963 sám. Slávny skok cez drôtený plot však urobil jeho kaskadér a spoluhráč z ISDT Bud Ekins na Triumphu TR6C prezlečenom za BMW z obdobia druhej svetovej vojny.

„V 60. rokoch Ekins súťažil v siedmich ISDT a vyhral štyri zlaté medaily a jednu striebornú. Tím ISDT z roku 1964 vrátane McQueena bol nazvaný „California Boys“; boli prvým americkým tímom, ktorý kedy súťažil v ISDT, a McQueen mal tú česť niesť na otváracom ceremoniáli banner posiaty hviezdami.“

AFÉRA S KORUNOU

1966 je zhruba čas, kedy sa nám podarilo umiestniť ďalšie hodinky, ktoré Steve McQueen vlastnil, Memovox. Nie je toho veľa známe o tom, akú konkrétnu verziu Memovoxu Steve vlastnil, ale dlho sa s ním prebojoval až k vystúpeniu vo filme o lúpeži z roku 1968, Aféra Thomasa Crowna .

Aféra Thomasa Crowna je zaujímavá a dôležitá v repertoári Steva McQueena, pretože umožnila „The King of Cool“ odtrhnúť sa od hrania iba postavy rebela a predviesť šírku svojich hereckých schopností. Je to zaujímavé aj pre hodinky na Stevovej osobe, ktoré sa hodia k postave Thomasa Crowna. V prvej scéne filmu Crown skontroluje svoje zlaté vreckové hodinky Patek Philippe, ktoré sú zavesené v Albert štýle s príveskom.

Ďalšími hodinkami vo filme sú už spomínané Memovox. Posledné hodinky, osobné obľúbené, sú Tank Cintrée, ktoré sú často nesprávne uvádzané ako Tank Américaine. To jednoducho nie je možné, pretože Américaine vyšiel až v roku 1989. Ale, samozrejme, je dôležité, aby sme potvrdili, že vreckové hodinky Patek Philippe a Tank Cintrée neboli Stevovými osobnými hodinkami.

Cartier Tank Cintrée, ako je tu vidieť na snímke z filmu Aféra Thomasa Crowna

McQueenova vášeň a záujem o autá a motorky je všeobecne známa. Tu musíme začať Stevovou láskou k vzpínajúcemu sa poníkovi a konkrétne jeho Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso z roku 1963, číslo podvozku 4891. Auto bolo darom od jeho prvej manželky Neile Adams, ktorá ho darovala Stevovi k jeho 34. narodeninám.

Steve McQueen so svojím Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso z roku 1963, číslo podvozku 4891, dar od svojej prvej manželky Neile Adamsovej k 34. narodeninám (gq-magazine.co.uk)

Novinár Nick Rufford, ktorý písal o tom, ako vystopoval Stevov skutočný Lusso a skutočne ho mohol riadiť, hovorí: „Teraz, keď je auto na štartovej čiare, je to úžasný moment. Otočím kľúčom zapaľovania a motor sa preberie k životu. Očakávam kašeľ a prskanie, ale nie, prebehne hladko ako moderná 458. Výkon pre Lusso pochádza z odladenej verzie trojlitrovej V12 používanej vo Ferrari 250 GTO, prvorodenom Lussovi. Hlavným rozdielom je, že sa môže pochváliť tromi dvojtlmičovými karburátormi Weber namiesto šiestich v GTO. Podvozok je rovnaký ako u GTO; tak isto aj kotúčové brzdy.“ Prečítajte si celý príbeh tu: driving.co.uk

Jedným z prvých áut v jeho zbierke bol Jaguar XKSS z roku 1956, sériové č. 713, jeden zo 16 vyrobených. Je to auto, ktoré Steve kúpil dvakrát, „Green Rat“. A to isté auto, kvôli ktorému mu bol dvakrát pozastavený vodičský preukaz len kvôli tomu, ako na ňom jazdí po Hollywoode. Tu je epizóda Jay Leno’s Garage s uškrnulým Lenom za volantom. Auto je v súčasnosti súčasťou zbierky Petersen Automotive Museum v Los Angeles v Kalifornii.

Steve McQueen uháňajúci cez Los Angeles vo svojom Jaguari XKSS z roku 1956, sériové č. 713, jeden zo 16 vyrobených. (Obrázok: Blake Z. Rong / autoweek.com)

 

Toto je v prvom rade článok o hodinkách Steva McQueena, ale keďže sme sa už trochu venovali autám, dovoľte mi ešte jeden posledný: McQueen Bullitt Mustang GT 390 Fastback z filmu Bullitt z roku 1968 . Iste, toto nebolo osobné auto, ale americký King of Cool, za volantmi definitívneho amerického muscle car, to je proste zhoda v nebi. Je to tiež to, čo nám poskytlo jednu z najpamätnejších hollywoodskych scén naháňačky áut, dnes jednoducho známu ako San Francisco Car Chase.

Auto malo 390-kubických palcov V-8, ktorý bol odvtedy prestavaný, a štvorstupňovú manuálnu prevodovku. Jeho filmový vzhľad tiež vyžadoval, aby bolo auto výrazne upravené s posilneným zavesením, pridanými koňmi a držiakmi na podporu filmových kamier. Dôležité je poznamenať, že pri natáčaní Bullitta boli v skutočnosti použité dva Mustangy GT 390, jeden putoval priamo do šrotu a druhý sa predal začiatkom tohto roka za 3 740 000 dolárov na Mecum Kissimmee 2020 a stal sa najcennejším Fordom Mustang na svete.

Prečítajte si viac o aute a predaji tu: bullitt.mecum.com

Steve a McQueen Bullitt Mustang GT 390 Fastback, z ktorých sa stala jedna z najpamätnejších scén naháňania áut v celom Hollywoode (Warner Bros.)

McQueen Bullitt Mustang GT 390 Fastback sa predal za 3 740 000 dolárov na Mecum Kissimmee 2020 a stal sa najdrahším Fordom Mustang na svete (bullitt.mecum.com)

Keď už sme pri autách, dovoľte mi jednu motorku. Nemôžem povedať, že viem veľa o motorkách vo všeobecnosti, a tak som sa obrátil na Weiho, ktorý mi navrhol vyhľadať Desert Racer. Netrvalo dlho pri skúmaní spomínanej motorky a bolo ľahké povedať, prečo bol daný návrh predložený. Bicykel, konkrétne, bol Metisse Mk3 výberovým kusom strojového mäsa pre off-roadové preteky. Steve si, samozrejme, nechal vybaviť svoj osobný bike tak, aby odolal požiadavkám púštnych pretekov a v novembri 1966 je známe, že zašiel tak ďaleko, že povedal: „Toto zariadenie je najlepšie ovládateľný bike, aký som kedy vlastnil!“

Steve McQueen sa v roku 1966 vyjadril, že Metisse Mk3, ktorý vlastnil: ‚Toto zariadenie je najlepšie ovládateľný bicykel, aký som kedy vlastnil!‘

Teraz sa vrátime naspäť k hodinkám, do roku 1970. Podľa stáleho pozorovateľa hodiniek, Nicka Goulda a jeho rozsiahleho výskumu, je to rok, kedy bol na Stevovom pravom zápästí videný prvý výskyt Rolex Submariner. Nick to dokonca zúžil na konkrétnu udalosť, kde ich nosil: 1970 Lake Elsinore Grand Prix. Ale keďže sme viac oboznámení s hodinkami, ktoré sa objavili na jeho zápästí v Sebringu 1970, nehovoriac o rozsiahlom množstve fotografií z tejto udalosti, zostaneme pri Sebringu.

Steve McQueen, 12 Hours of Sebring, Sebring, 21. marec 1970. Na jeho zápästí je ako deň jasné 5512 Submariner (Bernard Cahier/Getty Images)

Steve McQueen za volantom svojho Porsche 908/02 počas pretekov 12 hodín v Sebringu v roku 1970, kde s tímovým kolegom Petrom Revsonom skončil celkovo druhý. (Bernard Cahier/Getty Images)

Steve McQueen s tímovým kolegom Petrom Revsonom na 12-hodinovke v Sebringu v roku 1970, kde duo skončilo celkovo druhé

Pri jazde na Porsche 908/02 v spolupráci s Petrom Revsonom sa duu podarilo vyhrať v trojlitrovej triede, pričom na prvé miesto mu chýbalo asi 23 sekúnd za tímom Maria Andrettiho. Nie je to také zlé, ak si uvedomíte, že Steve jazdil celé preteky so sadrou na ľavej nohe, čo sa zranil pri nehode na motorke pred dvoma týždňami. Jake z rolexmagazine.com ďalej potvrdzuje, že Submariner, ktorý mal Steve na sebe počas pretekov, bol 5512.

Steve McQueen o barlách na Sebringu 1970 po zranení pri nehode na motorke pred dvoma týždňami; hodinky na jeho zápästí, jeho Submariner 5512 (Obrázok: rolexmagazine.com)

Steve McQueen bez trička na trati v Sebringu 1970 so Submarinerom 5512 na zápästí (rolexmagazine.com)

V nasledujúcom roku bol uvedený Le Mans . Okrem príbehu Monaka vo filme, na propagačných materiáloch a nehovoriac o stálom obraze, ktorý si vytvárame vo všetkých našich vedomiach, vám bližší pohľad na film pripomenie, že prvé hodinky, ktoré sa objavia na obrazovke, sú v skutočnosti Stevov vlastný Submariner. V skutočnosti existujú rozsiahle dôkazy zo všetkých fotografií zo zákulisia natáčania Le Mans, že kedykoľvek, keď si natáčanie nevyžadovalo Monako, mal Steve na pravom zápästí svoj vlastný Submariner, 5512.

Steve McQueen na motorke na scéne Le Mans s Heuer Monaco na pravom zápästí

1. januára: Herec Steve McQueen ako pretekár Michael Delaney mal na sebe hodinky Rolex Submariner 5512 počas natáčania filmu ‚Le Mans‘ približne v júni 1970 v Le Mans vo Francúzsku. (Anwar Hussein/Getty Images)

Otec a syn: McQueen so svojím synom Chadom relaxuje na natáčaní filmu z roku 1971 ‚Le Mans.‘ Aj keď mal vo filme na sebe Heuer Monaco, má tu Rolex Submariner. (Foto: Anwar Hussein/Getty Images/Forbes.com)

 

Ďalej keď sme mohli vidieť Submariner na Stevovi, keď natáčal Papillona z roku 1973. Táto známa, úprimná fotografia strapatého Steva stojaceho pred zatvorenou tabuľou a popíjajúc kávu nám dáva skvelý pohľad na jeho 5512.

McQueen na natáčaní ‚Papillon‘, na sebe Rolex Submariner ref. 5512 (Obrázok: Ron Galella)

 

V roku 1974 vo filme The Towering Inferno vidíme na obrazovke Steva s jeho Submariner, ktorý sa objavuje po boku jedinečného Paula Newmana. Ale to nie je všetko, film bol obsadený mnohými ďalšími hviezdami, s takými zvučnými menami ako Fred Astaire, Faye Dunaway, Susan Blakely a – verte tomu alebo nie – OJ „The Juice“ Simpson.

V posledných rokoch Stevovho života sa začal pokúšať o produkciu vlastných filmov. Filmy, v ktorých tiež hral, menovite Nepriateľ ľudu (An Enemy of the People, 1978) a potom Tom Horn (1980). 1978 bol nešťastný rok, Steve dostal neutíchajúci kašeľ. Prestal fajčiť a podstúpil lekárske kúry, ktoré mu, žiaľ, nepriniesli nič dobré. V decembri 1979 bol Steveovi nakoniec diagnostikovaný pleurálny mezotelióm, rakovina spôsobená vystavením azbestu bez známej liečby.

Stevovi bola daná diagnóza tesne po dokončení natáčania The Hunter – Stevov posledný film a zároveň poslednýkrát, kedy sme na plátne videli na jeho na zápästí Submariner. Nie je to však len obrazovka, kde mal na sebe Submariner. V súkromnom živote ich nosil pravidelne. Jake Ehrlich píše: „Steve McQueen bol skutočne nadšený pretekaním a zbieraním áut a motocyklov a ku koncu svojho života žil v letiskovom hangári, kde mal uloženú svoju zbierku vzácnych a zberateľských áut a motocyklov. Na fotografii nižšie vidíme Steva McQueena, ako si prezerá jeden zo svojich veľmi raných historických motocyklov Harley Davidson. Obrázok, na ktorý Jake vo svojich slovách odkazuje, ukazuje fúzatého Steva v tričku a džínsoch, povedal obkročmo, vintage Harley Davidson. Na zápästí neprehliadnuteľné puzdro Oyster a náramok jeho Submariner.

Snímka obrazovky z filmu z roku 1980, The Hunter, zobrazujúca Steva McQueena s jeho 5512 Submariner na zápästí (Obrázok: rolexmagazine.com)

Na sklonku života žil v letiskovom hangári, kde mal uloženú zbierku vzácnych a zberateľských áut a motocyklov. Na fotografii nižšie vidíme Steva McQueena, ako si prezerá jeden zo svojich veľmi skorých historických motocyklov Harley Davidson a na jeho zápästí je samozrejme Submariner (rolexmagazine.com)

 

Steve McQueen naposledy vydýchol 7. novembra 1980 po infarkte. Ale jeho odkaz pokračuje prostredníctvom jeho mnohých filmov. V tom je jeho veľké dedičstvo. Čo je však nespravodlivé voči jeho dedičstvu, je to, že pokiaľ ide o komunitu zberateľov hodiniek, meno Steve McQueen sa naďalej spája s nesprávnym Rolexkami a Heuer, ktoré nosil iba na obrazovke, a nie s hodinkami, ktoré skutočne vlastnil a nosil — napríklad Harhart 417, Memovox a správne Rolexky, Submariner.

Rozsiahly výskum Jakea Ehrlicha o živote Steva McQueena a jeho Submariners ho tiež priviedol k zisteniu, že „… bolo v Stevovej povahe darovať gravírované hodinky ľuďom, na ktorých mu záležalo a na ktorých mu záležalo.“ Napríklad: Loren Janes Submariner . Ale kde sú Stevovi vlastné Submariner? Jake má na to aj vlastný názor: „Pre tento príbeh som robil rozhovor s Chadom McQueenom (hlavné dôvody, prečo je to pravdepodobné – Steve McQueen dal Loren Janes The Rolex Submariner In Controversy) a diskutovali sme o tom, ako má dva rôzne modely Rolex Submariner, ktoré mu dal jeho otec predtým než zomrel. V budúcnosti plánujem napísať podrobný príbeh o týchto hodinkách Rolex Submariner, ktoré majú ten najdokonalejší pôvod.“

Zdroj: STEVE MECQUEEN: THE WATCHES, THE RAKE

ZANECHAŤ ODKAZ

Please enter your comment!
Please enter your name here