LinkedIn je tak trochu enigma v oblasti sociálnych sietí. Zatiaľ čo Twitter a Facebook sú vo svojich cieľoch a použití jasné, LinkedIn sa nachádza v špecifickejšej situácii. Jeho dizajn vo svojej podstate uprednostňuje recruiter-ov a marketer-ov, a má všetky predpoklady na to, aby firmy vyťažili čo najviac zo svojho vysoko angažovaného publika.
Ale ako môžete získať čo najviac z LinkedIn-u, ak primárne nie ste napríklad recruiter?
Jednou z možností je aby ste čo najviac v tejto sieti využili systém Skupín“ („Groups). LinkedIn skupiny sú jedným z najviac prehliadaných nástrojov, ktoré stránka ponúka. Či už pracujete v businesse alebo ste podnikateľ, tieto skupiny môžu byť neoceniteľným a nevyčerpateľným zdrojom, ktorý vám môže pomôcť zlepšiť a rozvinúť vaše pracovné zručnosti alebo podnikanie.
Tu je 10 Skupín LinkedIn, zvážte či by pre vás bolo užitočné sa k nim pripojiť.
Executive Suite
Táto skupina je o prepojení vedúcich pracovníkov (execuitives), aby mohli zdieľať rady o leadership-e, rozhodovaní a oveľa viac. Ako člen sa pripojíte k viac ako 323 000 ďalším členom a získate prístup k ich webovým sadám, diskusným panelom a praktickým radám.
A Startup Specialists Group
S viac ako 282 000 členmi je táto skupina pre začínajúcich podnikateľov, mentorov, zakladateľov a investorov veľkým zdrojom pre podnikateľov. Tu nájdete podporu, tipy na budovanie firmy, crowd funding, best practices, vytváranie sietí (networking) a ešte viac.
Band of Entrepreneurs
Táto skupina „neziskovej organizácie, od a pre podnikateľov“ má takmer 27 000 členov a poskytuje podporu v oblastiach ako právna pomoc, ľudské zdroje, vzťahy s verejnosťou, technológie a ďalšie.
Bright Ideas & Entrepreneurs
Táto skupina uľahčuje diskusiu medzi podnikateľmi na celom svete. S viac ako 22 000 členmi vám táto skupina ponúka pozvánku na zdieľanie nápadov a spojenie s ostatnými odborníkmi podobného charakteru.
Digital Marketing
1,1 milióna členov tejto skupiny diskutuje o oblastiach digitálneho marketingu, vrátane marketingu sociálnych médií, mobilného marketingu, marketingu vyhľadávačov (search engine), online reklamy a ďalších. Poskytuje tiež aktuálne reporty z odvetví a analytické štúdie, aby členovia sledovali trendy, inovácie a best practices digitálneho marketingu, tiež organizujú spoločenské a networkingové podujatia a konferencie.
Entrepreneurs Meet Investors
S takmer 5500 členmi je táto skupina vhodná pre podnikateľov, ktorí hľadajú počiatočné financovanie, alebo pre viac rozvinuté podniky, ktoré potrebujú kapitál na ďalší rast.
Entrepreneur’s Network
Spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2008, má viac ako 47 000 členov a snaží sa spojiť súčasných a ašpirujúcich podnikateľov, nájsť odpovede, klásť otázky, apod.
Future Trends
Ak sa chcete spojiť s ostatnými lovcami trendov a vizionármi v rôznych odvetviach, ako napríklad marketing, zhodnotenie trhu spotrebiteľov, strategické plánovanie a sledovanie trendov, potom táto skupina je pre vás. Zapojte sa do skupiny s viac ako 510 000 člennmi a začnite zdieľať svoje nápady.
Leadership Think Tank
Odhodlaní spolupracovať na zlepšovaní leadershipu, táto skupina s takmer 268 000 členmi má za cieľ identifikovať vzťah medzi lídrami a nasledovníkmi prostredníctvom otvorených diskusií o koncepciách a postupoch leadershipu.
On Startups
Táto skupina s takmer 643 000 členmi poskytuje podnikateľom príležitosť diskutovať o marketingu, predaji, financiách, operáciách, náboroch (recruitng) a iných témach súvisiacich so startupmi.
Samozrejme vybrali sme len desať potencionálnych skupín pre vás, ale ak by ste hľadali ďaľšie tipy, potom môžete nájsť ďaľšie skupiny aj tu.